Anzahl der Beiträge : 50 Alter : 51 Ort : never never land Anmeldedatum : 10.03.08
Thema: Alone Fr März 14 2008, 13:44
Why do I feel so alone When I have friends and family Why do I feel so alone When my colleagues are so friendly Why do I feel so alone When so many people surround me What am I to do
Why do I feel so alone When I have a family Why do I feel so alone When he refuses to acknowledge me Why do I feel so alone When he does what he wants Why do I feel so alone What am I to do
Why do I feel so alone When no one hears my cry Why do I feel so alone When I can take no more Why do I feel so alone He does not hear me Why do I feel so alone Maybe because I am
babe Marketing-Schickse
Anzahl der Beiträge : 280 Alter : 43 Ort : Hauptstadt Anmeldedatum : 11.02.08
Thema: Re: Alone Fr März 14 2008, 14:55
Hallo Rainbow,
meinst Du nicht es wäre für Dich persönlich besser über das Ende Deiner Beziehung und einen Neuanfang nachzudenken? Es gibt bestimmt bessere!
Viel Glück!
Wingah Mother of SES
Anzahl der Beiträge : 598 Alter : 49 Ort : Toon Town Anmeldedatum : 08.02.08
Thema: Re: Alone Fr März 14 2008, 19:12
To be honest, what babe says is exactly what came to my mind first when I read your words...
It all seems to be so hopeless, and in such cases one has to change what hurts him the most. What is it? Is it something in yourself or in your family ('him')? He does what he wants - and you don't? Why don't you do the same as him?
Niflheim Feuriger Fortgeschrittener
Anzahl der Beiträge : 32 Alter : 53 Ort : dunkle Gefilde Anmeldedatum : 03.03.08
Thema: Re: Alone Sa März 15 2008, 15:23
.
Rainbow Echt Erfahrener
Anzahl der Beiträge : 50 Alter : 51 Ort : never never land Anmeldedatum : 10.03.08
Thema: Re: Alone Sa März 15 2008, 15:26
I am really alone now..... Problem solved so it seems.....
One question......how can love die
But my motto I stand by
There is always sunshine after a storm
Wingah Mother of SES
Anzahl der Beiträge : 598 Alter : 49 Ort : Toon Town Anmeldedatum : 08.02.08
Thema: Re: Alone So März 16 2008, 03:46
Oje... ich weiß gar nicht, was ich sagen soll... eigentlich wollte ich lieber gar nichts sagen, weil ich das Ganze jetzt erst richtig zu verstehen glaube, aber ich lese in Rainbows Worten Stärke. Das war bei 'Alone' nicht so...
'There is always sunshine after a storm.'
Ja, das ist so. Und somit kann ein Sturm manchmal wirklich klärend wirken. Ich hoffe, daß es hier auch so ist. Oder vielleicht hat er wenigstens so viel Staub aufgewirbelt, daß die Probleme nun offen daliegen und angegangen werden können...
Wenn ich - oder wir hier - irgendwie helfen können, sagt bitte bescheid. Wir sind auf jeden Fall da. Manchmal - das haben wir hier schon oft gesagt und auch am eigenen Leibe erfahren - ist Schreiben wirklich eine verdammt große Hilfe.